Thursday, September 15, 2011

Google AdWords

Du oppretter annonser og velger søkeord, som er ord og uttrykk knyttet til virksomheten din. Få forslag til søkeord
Annonsene dine vises på Google

Når brukere søker på Google med et av søkeordene dine, kan det hende at annonsen din vises ved siden av søkeresultatene. Nå annonserer du for et publikum som allerede er interessert i deg.

Målbar verdi

Det er ingen krav til minimumskostnad eller tidsbruk. Med pris per klikk (CPC) blir du bare belastet når noen klikker annonsene dine. Dette innebærer at hele budsjettet brukes til å gi deg nye, potensielle kunder.

Lokal og regional målretting

Angi at annonsene dine bare skal vises for personer som søker i en bestemt by, region eller et bestemt land. Nå er det enkelt å målrette Internett-kunder innenfor en radius på 35 kilometer

“Takket være Google AdWords mottar vi i dag nær 5 ganger så mange motiverte forespørsler via våre web-sider. Og det som karakteriserer henvendelsene er at nær 90% av disse leder til business / konkrete oppdrag. ”

No comments:

Post a Comment